2011 年 6 月 3 日 星期五  |
| 2011-06-03 出街日記=3= |
分類: 出街日記=] |
今日,
同左芹,vy,彬,超,雞,祺去睇戲
哎/____\!!
好後悔排左果個位-3-
岩岩祺坐最左之後係雞,超,VY,我,芹,彬
之後VY同超咩啦(<--你應該知的- -)
芹又同彬咩...
我又唔想睇b0r,
但係又唔望得左,
又唔望得右,
你覺得我應該點喇-3-??
勁辛苦囉- -
之後我只好訓覺- -
終於完左啦- -
又係一對對咁行/____\!!
想我死咩- -??
返到kt
送左芹到補習社走了=3=
等陣仲要接佢-0-
當我咩- -??
係咁啦- -
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-06-03 05:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 2 日 星期四  |
| Last F.1 |
分類: 在家日記 |
最後了...
對覺位朋友說說心聲先;p
不要哭啊~~~'
要笑啊^^
第1的...
小芹...
我的好朋友^^
我要同你g00d fd 4ever啊!!
我知同你d成績叉好遠,
但係我都好想好想好想f.2同你同一班!!
如果我地唔同班的話你都要記住我啊^^!!
祝我地g00d fd 4ever啦^^!!
第2的...
影...
你要轉校了;(
我唔捨得;(
我要笑住送走你a_________a
xD
祝你係下間學校識到好朋友^^
唔好全部好朋友都係網友啊\^/!!
第3的...
囡;)
雖然同你中間發生左好多野,
但係此終都係fd^^
都祝你考到好成績啦^^
第4,5,6的...
vy,謝嘉嘉,晶^^
你地幾個都係我好fd既朋友啊^^
所以都係要提下你地;p
祝你地fd4ever~~~^^
第7,8的...
要說說男的囉@@
蕉xD,彬xD
要比人幸福啊^^
佢地同我投訴的話
我唔會放過你地的啊(火^火)
知道沒;P??
祝你地幸福快樂啊xD
第9的;p
勻勻@@
多謝你成日係我身邊吖><
次次調位都係我附近^^
祝你成績愈黎愈好啦^^
第10,11了~~~
山豆幾王其@@,王子xD
都多謝你地啊^^
都係祝成績愈黎愈好啦^^
最後要多謝最後的人了@@
歐芷,紫菜,華,vy,勻,妮,芹,囡,琪,琛,
11號的,影,謝嘉嘉,晶,王子,輝,正,男班長,誠,
雞,彬,蕉,堯,細彬,泓,森,隆,賢,杰,
峰,大祺,細祺,聰
(有d重複的;p)
多謝你地陪我過呢個f.1
識到你地係我既福氣^^!!
啜啖先;p
啜啵~~~
最後要說再見了喔!!
捨得嗎??
唔捨得呢/______\!!
但係都要講了...
再...
見^^!!
~
E
N
D
~ |
| 小孩出生時間:$:2011-06-02 03:34 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|