不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 7 月 18 日  星期一   晴天


2011-07-18 出街日記=v= 分類: 出街日記=]

今日,

生日喇哇>w<~!

11點幾起左身-33-

睇電視-33-

睇到1:30叫芹芹babiii起身;P

之後食肉醬意粉>w<~!

好味好味@@b

之後2:45

芹芹babiii約我3:00.口."

死得nA-33-

之後3點正先出門口.口."

兩個遲哂到x]

係apm等-33-

本身諗住睇黑癲鵝-33-

岩岩開左波囉咩事Q_Q

之後就要等到8點囉咩事Q_Q

咁咪算囉-33-

芹芹babiii話想睇排球-33-

我唔睇;p

(我認我衰x])

睇左ha u ball ball.口."

買飛後我地去左碟果間野到-33-

仰望119咁平Q_Q

問下果個人-33-

真係119.口."

之後去左坐,

拆芹芹babiii比我果份禮物;p

琴0.0

我地之前睇中果個哇>w<~!

kai心~!<3

夠鐘就上去-33-

ha u ball ball睇左第2次nA.口."

好好睇=v=b

睇完6點幾nA~_~

之後去左影貼貼相=v=

去到見到Anson.口."

佢好熱情- -"

遲D仲同佢一班.口."

嘻嘻~!

之後影完=v=

令令=v=

影完之後芹芹babiii就番歸-33-

我去左葵方=v=

同mama食飯飯=v=

諗左n耐食咩.口."

最後去食左papa~!

唔好味/_\

之後落雨雨-33-

mama買左把姐姐給me~!

生日禮物.口."

算算-33-

kuromi既就放過y0u~!xD

之後我自己番歸了了=v=

~END~

小孩出生時間:$:2011-07-18 11:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 7 月 16 日  星期六   晴天


2011-07-16 分類: 在家日記

今日我1:00先訓-0-

眼光光到2:00,

之後訓,

到3:00起左身

又再訓,

到4:00又起左身

回左個sms

又訓,

到5:00-0-

又起左身.口."

再次訓,

到6:00-_-"

又起過身,

之後到左7:00,

比人個鬧鐘吵醒-0-

之後又訓-33-

到8:00.口."

又起左身.口."

之後又訓-0-

到9:00,

又起左身.口."

打比王子問佢番唔番教會.口."

之後問完又訓-,-

11:00又起左身-0-

之後又訓~_~

訓到12點幾(差唔多到1點)

訓醒Lu-33-

我想講就係呢D.口."

~END~

小孩出生時間:$:2011-07-16 03:31 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客