2011 年 7 月 18 日 星期一  |
| 2011-07-18 出街日記=v= |
分類: 出街日記=] |
今日,
生日喇哇>w<~!
11點幾起左身-33-
睇電視-33-
睇到1:30叫芹芹babiii起身;P
之後食肉醬意粉>w<~!
好味好味@@b
之後2:45
芹芹babiii約我3:00.口."
死得nA-33-
之後3點正先出門口.口."
兩個遲哂到x]
係apm等-33-
本身諗住睇黑癲鵝-33-
岩岩開左波囉咩事Q_Q
之後就要等到8點囉咩事Q_Q
咁咪算囉-33-
芹芹babiii話想睇排球-33-
我唔睇;p
(我認我衰x])
睇左ha u ball ball.口."
買飛後我地去左碟果間野到-33-
仰望119咁平Q_Q
問下果個人-33-
真係119.口."
之後去左坐,
拆芹芹babiii比我果份禮物;p
琴0.0
我地之前睇中果個哇>w<~!
kai心~!<3
夠鐘就上去-33-
ha u ball ball睇左第2次nA.口."
好好睇=v=b
睇完6點幾nA~_~
之後去左影貼貼相=v=
去到見到Anson.口."
佢好熱情- -"
遲D仲同佢一班.口."
嘻嘻~!
之後影完=v=
令令=v=
影完之後芹芹babiii就番歸-33-
我去左葵方=v=
同mama食飯飯=v=
諗左n耐食咩.口."
最後去食左papa~!
唔好味/_\
之後落雨雨-33-
mama買左把姐姐給me~!
生日禮物.口."
算算-33-
kuromi既就放過y0u~!xD
之後我自己番歸了了=v=
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-07-18 11:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 16 日 星期六  |
| 2011-07-16 |
分類: 在家日記 |
今日我1:00先訓-0-
眼光光到2:00,
之後訓,
到3:00起左身
又再訓,
到4:00又起左身
回左個sms
又訓,
到5:00-0-
又起左身.口."
再次訓,
到6:00-_-"
又起過身,
之後到左7:00,
比人個鬧鐘吵醒-0-
之後又訓-33-
到8:00.口."
又起左身.口."
之後又訓-0-
到9:00,
又起左身.口."
打比王子問佢番唔番教會.口."
之後問完又訓-,-
11:00又起左身-0-
之後又訓~_~
訓到12點幾(差唔多到1點)
訓醒Lu-33-
我想講就係呢D.口."
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-07-16 03:31 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|