不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 9 月 2 日  星期五   晴天


2011-09-02 分類: 未分類

續3日都去左唱kk...
h!gh h!gh滴~~~~
愛上了.....
愛我滴話.給我回答.
我滴愛丫愛丫沒時差.~~~<3
好正正@@b
之後係.....
愛一個人不一定要永遠在一齊~~~~
羅志祥滴怕安靜~~~~~
仲有仲有~~~~~
0h全世界我只看見你滴視線你滴一切>w<~~~
只看見你喔>w<~~~
呢個呢個>w<~~~
ti amo~~~te eqxxxxxx~~~~
正正正>w<!!!
得閒聽下吧xpppp
但我諗都冇人咁傻吧=.=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽說最近好多人都好煩耶..-33-
我最近好開心耶v0v~~~~
請無視以上廢話v3v~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~END~~~~

小孩出生時間:$:2011-09-02 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 8 月 15 日  星期一   晴天


2011-08-15 出街日記<3~! 分類: 出街日記=]

啊哈~!

好耐冇打qz喇xdddd

有冇掛住我啊xdddd??

今日~!

同芹芹babiii出左街街xD

約11:00到apm~!

我11:00出門口- -"

兩個都遲到xD

and then.

上左去

買戲飛飛~!

勁抽福祿壽~!

冇位- -"

頂- -"

之後我地買左3:45既飛飛- 3-

之後去左唱kk xD

佢話唱到1點,我地叫佢加時間xddddddd

之後佢加到去3點xddddd

去1號房.0.

大到你丫- -"

兩個人咁大間房-0-

我囧!!

之後一路唱.

highhighhighhigh大了~!

之後唱到3點-0-

本要交房,

但係佢又唔黎- -"

之後我地唔理佢xd

到左3:15.......

我打去服務台問

3點交房,點解仲未黎

佢答我.........

喔~唔緊要,你地繼續玩住先啦<3~!

-0-

正野囉咩事- -"

但係我地又買左3:45既飛飛-33-

唔走唔得/_\

好sad/_\!!

如果唔係買左飛都唔洗走/_\

嗚嗚......

福祿壽好好笑;]

and then.

睇完之後呢.....

就去左m記做暑作-33-

芹就抄-33-

我就唔知做乜-. -

之後去左f00d唔知乜到食野

搵左好耐位/_\

之後就有位-33-

食啊食啊食

食完之後呢

就行多陣街-.-

轉左好多個圈-,-

扭左兩隻蛋蛋<3~!

之後番歸~!

其實m!ss左好多-33-

就這樣~!

~END~

小孩出生時間:$:2011-08-15 11:16 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客