2011 年 9 月 2 日 星期五  |
| 2011-09-02 |
分類: 未分類 |
連續3日都去左唱kk...
h!gh h!gh滴~~~~
愛上了.....
愛我滴話.給我回答.
我滴愛丫愛丫沒時差.~~~<3
好正正@@b
之後係.....
愛一個人不一定要永遠在一齊~~~~
羅志祥滴怕安靜~~~~~
仲有仲有~~~~~
0h全世界我只看見你滴視線你滴一切>w<~~~
只看見你喔>w<~~~
呢個呢個>w<~~~
ti amo~~~te eqxxxxxx~~~~
正正正>w<!!!
得閒聽下吧xpppp
但我諗都冇人咁傻吧=.=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽說最近好多人都好煩耶..-33-
我最近好開心耶v0v~~~~
請無視以上廢話v3v~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~END~~~~
|
| 小孩出生時間:$:2011-09-02 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 8 月 15 日 星期一  |
| 2011-08-15 出街日記<3~! |
分類: 出街日記=] |
啊哈~!
好耐冇打qz喇xdddd
有冇掛住我啊xdddd??
今日~!
同芹芹babiii出左街街xD
約11:00到apm~!
我11:00出門口- -"
兩個都遲到xD
and then.
上左去
買戲飛飛~!
勁抽福祿壽~!
冇位- -"
頂- -"
之後我地買左3:45既飛飛- 3-
之後去左唱kk xD
佢話唱到1點,我地叫佢加時間xddddddd
之後佢加到去3點xddddd
去1號房.0.
大到你丫- -"
兩個人咁大間房-0-
我囧!!
之後一路唱.
highhighhighhigh大了~!
之後唱到3點-0-
本要交房,
但係佢又唔黎- -"
之後我地唔理佢xd
到左3:15.......
我打去服務台問
3點交房,點解仲未黎
佢答我.........
喔~唔緊要,你地繼續玩住先啦<3~!
-0-
正野囉咩事- -"
但係我地又買左3:45既飛飛-33-
唔走唔得/_\
好sad/_\!!
如果唔係買左飛都唔洗走/_\
嗚嗚......
福祿壽好好笑;]
and then.
睇完之後呢.....
就去左m記做暑作-33-
芹就抄-33-
我就唔知做乜-. -
之後去左f00d唔知乜到食野
搵左好耐位/_\
之後就有位-33-
食啊食啊食
食完之後呢
就行多陣街-.-
轉左好多個圈-,-
扭左兩隻蛋蛋<3~!
之後番歸~!
其實m!ss左好多-33-
就這樣~!
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-08-15 11:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|