2011 年 6 月 9 日 星期四  |
| 2011-06-09 返學日記xD |
分類: 返學日記=] |
今日,
考中文,
寫字寫到手軟@~@
Orz~~~
之後係學校傾完一倫之後就走左-3-
同王子同小芹去m記@@
芹夾了唔知幾多錢公仔@@
就走了-3-
然後,
王子走了
她說不去了-3-
就得返俄同小芹@@
小芹又請俄食野啦啦啦啦啦~~~~~~
多謝><
食緊的時候,
傾了夢遊@@
同發開口夢講左D乜
xD
原來小芹訓覺果陣會
變得好恐怖@~@
Orz~~~
旁邊的桌子的那台人
都係中學生,
見到3眼仔筆袋,
(姐係vyvy果個- -)
見到有d野圍住佢隻眼xD
鍾意3眼仔的人見到的話會嬲,
唔鍾意3眼仔的人見到的話會笑xD
我笑左xD
食了後,
又整特飲xD
今次係飲哂D可樂,
姐係得返D冰
加入了茄汁@@
拎左杯水@@
倒左小小落去@@
搞啊搞啊搞啊XD
紅色了@@
我再去拎XX(唔識打- -)
再溝埋落去;p
w0w
特飲完成xD
之後小芹話溫書-3-
溫乜鬼吖-3-??
溫完都唔會合格架啦-3-
之後睇炎亞綸@@
果本寫真a_a
唔係全裸的- -
唔好諗錯唄- -
見到有一張相係炎亞綸係玻璃前影相,
之後見到後面有仔手@@??
小芹嘩左一聲- -
嚇親俄唄-3-
之後就即刻去第2頁- -
之後就走了-3-
上了通寶行@@
小芹見到了朋友-3-
拉到我去勁遠唄-3-
本身係門口,
拉到去清潔果邊唄- -
Orz了~~~~~
之後小芹跟她們走了-3-
聽日比錢錢我買筆袋哇a_a
記得喔!!
係咁多
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-06-09 02:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 7 日 星期二  |
| 2011-06-07 返學日記XD |
分類: 返學日記=] |
今日...
終於考試啦=V=
幾經辛苦數學考完啦=V=
大家~~~
我想問問咩係介音- -??
普通話我竟然唔識啊@~@!!!
算啦-3-
Then...
比劉老師留全班做埋哂D野-3-
同vyvy傾小豬;p
放Lu~~~
同小芹去左M記xD
小芹請吖><
多謝小芹>3<
啜啖先XD
啜~~~啵~~~
食食下,
A班同C班D男仔黎左-3-
聽到有人講個廁所跌左落個電話到XD
笑左XD
之後聽到佢地講鍾仁彬- -
小芹好專心咁聽=_,=
XD
之後同小芹整左個特飲XD
買左杯可樂,
然後係果杯可樂加入茄汁,
再加入幾條薯條再加入一張抹過手同口既廁紙,
就成為左一杯茄薯紙可樂XD
XD
之後就走左XD
玩左陣千秋,
一坐勁熱- -
熱到仆街- -
之後去左7-11
睇yes!!
今期有楊丞琳4R相啊T^T
有冇人可以幫我買吖T^T
雖然我知E家先去有D遲T^T
但係有冇人可以比俄吖T^T??
嗚嗚嗚...
楊丞琳T^T
之後小芹走左Lu-3-
岩岩婆係屋企唔敢開機@~@
佢走左俄E家先開@~@
係咁啦
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-06-07 03:21 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|