不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 4 月 23 日  星期六   晴天


2011-04-23 在家日記-V- V 分類: 在家日記

今日,

係我入東涌既第2日-v- v

夜晚,

我啊爸訓左,

我啊哥落左去叉電(電話),

姐係廳得返我一個喇,

之後啊爸部電話響,

佢電話鈴聲係鬼果d呢...

嚇到我乜咁\^/

小!

之後我玩到6點幾先訓-v- v

多得啊囡>w<

就係因為佢陪我到5點幾啊*o*

多謝=]

我本身諗住玩通消-3-

但係我見天勁黑,

驚驚地,

囡又訓左,

冇人陪-3-

所以就走左去訓-3-

岩岩食完飯=]

打完...

~END~

小孩出生時間:$:2011-04-23 08:50 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 4 月 21 日  星期四   晴天


2011-04-21 返學日記+出街日記@_@" 分類: 出街日記=]

今日,

返左學校唔知乜拜-,-

geog老師坐前面@_@"

我地傾計就話我地嘈,

我地唔傾計係到摺紙就話D紙聲嘈-,-

我後面果個傾計佢又聽到@_@"

佢都唔知咩人黎\^/

坐到10:30到喇

返Lu~~~

又等到10:45-3-

走Lu~~~

上車Lu~~~

聽歌,

傾計,

聽歌,

傾計......

xD

落車Lu~~~

等左一陣...

入去Lu~~~

唔記得講去邊添@_@"

去海洋公園啊>w<

入去Lu~~~

果陣係12:幾

可以玩到5:幾>w<

一開始就去高峰果邊-0-

一開始就玩千秋>w<

好玩~~~

讚~~~

之後又玩海盜船>w<

正~~~

同影影係到傾計xD

玩完見到梁靜賢@_@"

之後又玩左番天飛鷹@@

梁靜賢驚驚...

所以同我同一架xD

佢驚驚...

佢係咁尖叫xD

我鳴了@_@"

最後...

玩左四樣咋/_\

排隊都冇哂D時間/_\

最後就玩左......

瘋!

狂!

過!

山!

車!!!

好high啊>w<

勁好玩囉>w<

又想玩多次啊>w<

勁high啊~~~

真係>w<

下次一定要再去玩啊>w<

但係玩完勁暈@_@"

之後又去左大空摩天輪>w<

可惜冇開-3-

之後係到行行行...

走Lu~~~

四個變兩個,

兩個變三個,

三個變四個-,-

係最尾係得我,影影,賴慧"王冊",郭詠一齊-0-

我同影就打算搭覽車,

郭詠同"王冊"就搭海洋列車喇...

去到覽車果到..

勁多人-0-

咁就去左搭歧洋列車喇..

又係勁多人-3-

咁算-3-

搭海洋列車...

之後影打左比"王冊"喇...

突然@_@"

佢地出現係後面@_@"

原來佢地迷路了-3-

咁就一齊搭喇...

等左n耐...

開左...

聰啊!!!!!!!!!!

殺啊!!!!!!!!!!!!

xD

搶到頭位-v- v

開車門@_@"

聰啊!!!!!!!!!!!!!

殺啊!!!!!!!!!!!!!

搶到位坐-v- v

"王冊"!

做得好!!!

-v- v

落到去之後就看手信xP

冇錢錢,

所以冇買到野T^T

係車到訓覺覺豬>3<

訓到唔知醒xP

囡係我耳邊叫

小芹啊!!!

我先識醒xD

之後就返屋企Lu~~~

~END~

小孩出生時間:$:2011-04-21 09:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客