2011 年 4 月 23 日 星期六  |
| 2011-04-23 在家日記-V- V |
分類: 在家日記 |
今日,
係我入東涌既第2日-v- v
夜晚,
我啊爸訓左,
我啊哥落左去叉電(電話),
姐係廳得返我一個喇,
之後啊爸部電話響,
佢電話鈴聲係鬼果d呢...
嚇到我乜咁\^/
小!
之後我玩到6點幾先訓-v- v
多得啊囡>w<
就係因為佢陪我到5點幾啊*o*
多謝=]
我本身諗住玩通消-3-
但係我見天勁黑,
驚驚地,
囡又訓左,
冇人陪-3-
所以就走左去訓-3-
岩岩食完飯=]
打完...
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-04-23 08:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 4 月 21 日 星期四  |
| 2011-04-21 返學日記+出街日記@_@" |
分類: 出街日記=] |
今日,
返左學校唔知乜拜-,-
geog老師坐前面@_@"
我地傾計就話我地嘈,
我地唔傾計係到摺紙就話D紙聲嘈-,-
我後面果個傾計佢又聽到@_@"
佢都唔知咩人黎\^/
坐到10:30到喇
返Lu~~~
又等到10:45-3-
走Lu~~~
上車Lu~~~
聽歌,
傾計,
聽歌,
傾計......
xD
落車Lu~~~
等左一陣...
入去Lu~~~
唔記得講去邊添@_@"
去海洋公園啊>w<
入去Lu~~~
果陣係12:幾
可以玩到5:幾>w<
一開始就去高峰果邊-0-
一開始就玩千秋>w<
好玩~~~
讚~~~
之後又玩海盜船>w<
正~~~
同影影係到傾計xD
玩完見到梁靜賢@_@"
之後又玩左番天飛鷹@@
梁靜賢驚驚...
所以同我同一架xD
佢驚驚...
佢係咁尖叫xD
我鳴了@_@"
最後...
玩左四樣咋/_\
排隊都冇哂D時間/_\
最後就玩左......
瘋!
狂!
過!
山!
車!!!
好high啊>w<
勁好玩囉>w<
又想玩多次啊>w<
勁high啊~~~
真係>w<
下次一定要再去玩啊>w<
但係玩完勁暈@_@"
之後又去左大空摩天輪>w<
可惜冇開-3-
之後係到行行行...
走Lu~~~
四個變兩個,
兩個變三個,
三個變四個-,-
係最尾係得我,影影,賴慧"王冊",郭詠一齊-0-
我同影就打算搭覽車,
郭詠同"王冊"就搭海洋列車喇...
去到覽車果到..
勁多人-0-
咁就去左搭歧洋列車喇..
又係勁多人-3-
咁算-3-
搭海洋列車...
之後影打左比"王冊"喇...
突然@_@"
佢地出現係後面@_@"
原來佢地迷路了-3-
咁就一齊搭喇...
等左n耐...
開左...
聰啊!!!!!!!!!!
殺啊!!!!!!!!!!!!
xD
搶到頭位-v- v
開車門@_@"
聰啊!!!!!!!!!!!!!
殺啊!!!!!!!!!!!!!
搶到位坐-v- v
"王冊"!
做得好!!!
-v- v
落到去之後就看手信xP
冇錢錢,
所以冇買到野T^T
係車到訓覺覺豬>3<
訓到唔知醒xP
囡係我耳邊叫
小芹啊!!!
我先識醒xD
之後就返屋企Lu~~~
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-04-21 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|