|
|
2009 年 4 月 12 日 星期日 |
今日照常la.....
返Church
next 打 besketball with friend
then去王諾屋企打機
after that 返屋企
又同ar 邊個邊個打架
ar邊個邊個輸
睇電視 (9點幾明珠台個套)
finally sleep
|
| 出爐時間 =] 2009-04-12 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 11 日 星期六 |
WoW~ 今日踩單車la 好累ar 今日我表妺朱穎珈下午去我home play! 食埋dinner先走^^ 靚相: (我影GA)  |
| 出爐時間 =] 2009-04-11 08:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五 |
哇!正! 今日下午去婆婆家
去her家住
原來ar ma 吹水 =.=''
今日去左fd家BBQ
好正!
約左人聽日同距地一齊踏單車
go to大尾......
(閱讀全文)
|
| 出爐時間 =] 2009-04-10 08:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 32 | »
|