|
|
2009 年 5 月 8 日 星期五 |
今日見家長ar...
Miss Chan 話下次個張乘積表係要愛黎叩門wo~~
then去左school書展
買左一百幾蚊書...
大出血 =[
D書超好睇ga =]
|
| 出爐時間 =] 2009-05-08 12:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 7 日 星期四 |
yeah~Eng默書100吖~(哂) 其實我吾係太想坐我依家坐個位...... because我吾係好想再同ar莉坐 我真係好想同erica坐...... then去左補習社 買左枝筆苾同原子筆.... 吾講la 個好黒人真的x綽x發緊din.. |
| 出爐時間 =] 2009-05-07 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 6 日 星期三 |
今日又掉位la....... >3<我同Alice 打後小Q同關雪 我同莉一定可2令小Q講多D野^^ 不過我聽日maybbe吾記得掉左去邊.......... 希望change左位之後會happy la =.= |
| 出爐時間 =] 2009-05-06 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 32 | »
|