|
|
2009 年 4 月 18 日 星期六 |
01. 你讀咩班? 6C
02. 你個班有幾多人? 31
03. 鐘唔鐘意你個班? like
04. 1號男定女? boy
05. 5號多唔多野講? 吾多
06. 咁27號靚唔靚仔/女? ma ma la
07. 承上題! 10號呢? 超令
08. 17號係唔係你朋友? who
09. 20號既人品好唔好? 乘日打人
10. 3號有冇男/女朋友? 有
11. 9號成日同邊個學號既人一齊? 林Q欽
12. 11號係你個班有冇d咩工作? 有la she咁勁
13. 13號有冇同人拍拖? haha 吾知
14. 4號同30號有咩關係? 0%
|
| 出爐時間 =] 2009-04-18 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 18 日 星期六 |
100問牙=] 1* 今日起身第一句講咩: Good morning
2* 你老豆姓咩: 張
3* 你呀媽姓咩: 陳
4* 鍾意呀媽多D定呀爸多D: ar ma
5* 呀爸煩D定呀媽煩D: ae ma
6 *你覺得今日自己有冇靚左呀: 沒
7* 你覺得自己細個靚D定大個靚D: 細個 ^^ 8* 慣左幾多點訓呀: 11:00 pm
9* 黑眼圈大嗎: 沒
10* 你會點應付突如其來既暗瘡: ......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-04-18 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 18 日 星期六 |
睇左滾彤D 100問好想玩下.......... 001. 介紹自己時會叫自己: 五月遙
002. 講出自己全名會否唔自在: 唔會 003. 鐘意男/女朋友叫你咩: 沒bf
004. 鐘意叫自己男/女朋友做咩: 沒bf la ><
005. 而家呢個歲數.覺唔覺好老: 吾會=.=
006. 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙: 整齊既靚 &wsp......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-04-18 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 32 | »
|