|
|
2009 年 4 月 15 日 星期三 |
Yeah~
Today i went to 黃金海岸with my uncle and his family ^^
玩sand &
食lunch in there!
沒swimming
5好ask why
|
| 出爐時間 =] 2009-04-15 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 14 日 星期二 |
Happy~ 今日好happy^^ 去左uncle屋企玩 有NDS,Will,PS2,PS1 uncle借左his i-pod 比我玩 好happy 同心心正正玩 then心心去學dance. 超Q(人她3 years old) |
| 出爐時間 =] 2009-04-15 09:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一 |
今日正la~ 又去左踩bicycle 去沙田 雖然好多路好平 but 好長好累.......... 比你睇下我無聊影的相(囧): 救我HELP!!! 相中的人sorry不小心泊到你
終點^^
這不是我的單車 >< |
| 出爐時間 =] 2009-04-13 10:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 32 | »
|