|
|
2009 年 5 月 11 日 星期一 |
今日真係5 g點解好開心 =]
又少功課
ar!講起黎就upset la
做數學TSA個陣乘班抄答案ga ma
D人吾比我抄 =[
我見到大半班都有抄ga la
D人抄左人地D答案之後就吾理我
個陳敬he抄完我同ar xx D ans
佢做完la
就自己玩
我問佢其他的答案
佢一於少理
反骨仔 !! =[
結果乘班都超好分(抄modol ans)
得我地個D人得四十幾.......(火)
我今日賺左alice 六十幾蚊 XD
|
| 出爐時間 =] 2009-05-11 09:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 10 日 星期日 |
今日去左church ar ^^ 同人玩閃避 又係我最尾死 =〕 then去M記人地個生日會 玩D高B game 去fd子屋企玩 走人...... 母親節快樂 |
| 出爐時間 =] 2009-05-10 08:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 9 日 星期六 |
今日同網上D人換野, 換左史x仔x護x 之後去童軍 我地今次要翻新個壁報板...... then去左人地個生日會 食到好飽 =] 吾知點解有好多人五月頭生日..... |
| 出爐時間 =] 2009-05-10 07:52 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|