|
|
2009 年 4 月 30 日 星期四 |
今日中文堂做話劇 =]
但係.......
大膽個D組員一係比老c鬧到每哂mood
就係吾洗出場 =.=''
duck 番我同超細膽的林QQ
吾輸就其la =.='''
好gag 囧
最後我投左ar kai 琳個組
ar 杜其同哈雷瑞星好搞gag ^^
kai琳真係好kai
我地乘班睇住her喪笑///
今日D功課數量都ok
係學校做哂lo
(Miss Chan 母返有兩堂吉堂)
我超肚餓ar arm arm
我食左兩包Oreo >w<
又肥左 =(
哇~我默書好高分ar!
Happy =]
|
| 出爐時間 =] 2009-04-30 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 29 日 星期三 |
今日我同小莉玩鬥吾so人 she 書左 =.='' ar Miss Chan 又話我點解呢排少舉手 姐~屈我 我坐咁邊你見倒我舉先算la 我有舉ga 再加上識先舉ma 吾識舉咩姐 好大隻死貓比我kang......... 小莉今日又請我食野 ^^ |
| 出爐時間 =] 2009-04-29 06:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 28 日 星期二 |
今日去左買黑鞋丫 =] 隻鞋OK令la ~~ 跟住去左啇務買文具 買左十幾蚊 但係依加要努力儲錢同賺錢la........加爸爹!! 我ar媽簽左張正本D野la 真係好希望入到MST >< 一切//// 都要等七月七先G 我要收到個派位個陣要笑ga =] 加油努......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-04-28 06:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | »
|