|
|
2009 年 4 月 24 日 星期五 |
今曰超D 人超 9 lo
不如都係講D happy D 的野先la.....
今日令令Miss Chan回我地班講升中D 野
話~30間點choose =.=''
Beautiful Miss Chan 比建議我地每一個人
Miss Chan 話我可以:
莫 → 恩主教 → 沐恩 → 王"少"枝 → 救恩
好Happy
我超愛MST同恩主教 ga
希望入到la ^^
upset就係今曰有Maths 問答比賽ar ma
6B D 人 都好9
個問答比賽中間百秋學號ga ma
6B D 人就特登話好多學號D人都沒返
其實有ga
D 人吹水
等老師叫中D勁人先話有!!
very 9
6D 個 D 人雖然win 左
我覺得they win 得好 9
6D 同 6B 本來 同分
6D 係靠 6B D 人答錯扣分
6D先win !!! =.=''
Miss Chan 話有D班見倒人地答錯又拍手
win 都母用
lose 左人格
我suppot Miss Chan !
|
| 出爐時間 =] 2009-04-24 04:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 23 日 星期四 |
今曰ok la 又做TSA 煩~~ TSA個陣我同Karen and 周浩一組 估吾到周浩一係吾講 一講就好好 =.='' 我地組講個嗰狗隻公園 我係專門反對嗰個.......... 今曰放學個陣我拉住小莉 吾比she 撘巴士走 逼到she要行路返屋企X......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-04-23 06:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 22 日 星期三 |
今日high爆la~~~ 去到學校上樓la... 係上面呆住等Giwa子返 跟著我同Giwa 子 見到 ar 黃sir 同him串嘴 then落去整1號車 xxxyz.................................. 係錦就過左大半日XD 3:00又要個咩咩TSA 囗試 lo 勁O嘴.......個TSA我講picture 個picture好高能下... 咩有三隻animals 有 跳高competitio......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-04-22 07:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 32 | »
|