|
|
2009 年 4 月 4 日 星期六 |
ar!!!!!!
死la死la~~
部電話吾g點解聽吾到歌ar!!!!
我已用左NOD32 掃D歌...
都母用吖 ><
最後原來係////////
我整左靜音................. =='''
好moon ar!!!!!!!!打閃避啊!!!
|
| 出爐時間 =] 2009-04-04 09:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 3 日 星期五 |
今日////// 依然係..........好悶 想玩online? 部腦失左好多野//太慢 睇人blog? 我已經睇左about 10 個 blog 2+ 淨係想打閃避//////Badminton......... |
| 出爐時間 =] 2009-04-04 09:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 2 日 星期四 |
耶 考完試 好 high ar !! 一齊打閃避吖~~ 快D叫我出嚟玩la/// 我如悶ar 我一邊打機一邊聽MP3等你打嚟=.= |
| 出爐時間 =] 2009-04-02 12:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|