|
|
2009 年 5 月 5 日 星期二 |
今日好kai先
去左補習社
見倒D舊fd
玩send野
ar sir 偷左我粒磁石玩
太有童真........
我超鐘意睇X-man
依家有出左狼人外傳
超想睇 ><
|
| 出爐時間 =] 2009-05-05 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 4 日 星期一 |
今日ar.......... 英文堂個陣好kai心 Miss Chan 好搞gag she話讀英文文章要讀得有感情 she讀得太有感情wo 引我地笑 ^^ I love english lesson~ |
| 出爐時間 =] 2009-05-04 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 3 日 星期日 |
今日ok la 一朝早去左教會 我同其他人重見倒一隻死左的BB雀 跟著我地問不如報警 之後有個叔叔話吾好理:   
之後去我fd屋企打機 再去我mama's home 食飯 撘巴士由土瓜彎去大埔 乘個幾中 想嘔><......
(閱讀全文) |
| 出爐時間 =] 2009-05-03 10:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 32 | »
|