§●'[-×i Love You''||!buT you Don't Loveme**-/?◆
★︴-||∣我喜歡了一我不的人認識的人▁▂▃×∥而他也不認識我的×?(*;雖然我每天只到一個在我很近很近的地方'▼;,就可以看到他,-.:◤`但不知道為什麼我總是覺得和佢的距離很遙遠*┼─**☆
今日1:00我同D FD去左黑沙燒烤∼
G 後係戈度玩水~好冷AR~BU過玩得好開心~~
我地好似係7:30倒搭車番澳門∼
去左南灣坐..玩左1震∼
G後去左觀光塔倒∼∼刀幾開心∼哈哈!!
戈D煙火超令人髮指!>VV<”
倒完數我地諗住去食野LA∼
點知戈間野冇開....
咁最後刀要番下環街食LU∼∼
2點幾番左屋K....
沖左涼....打埋戈日記...
就訓覺LU∼∼-333-”
HAPpY NeW YeER!!!
×出餅日期×:2007-01-01 12:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]