今日是我第一次打網上日誌,都做左好耐嫁啦!
今日過得唔錯,,,,一早就起身8點幾畫美設幾個字就畫完啦,不過未油顏色,中午出去拍dvc,拍dvc之前去左ckk屋企,,鍾子比我.ckk.卓+豪打到尖叫,,之後佢訓左係梳化到,,死下死下咁,,,呀zi呀橙..係門口都聽到尖叫...哈哈,打左鍾子45野petpet..之後同橙zi.ckk落去車里子等人...等左超耐.再去濕地公園幫呀霍拍水廣告,,佢跑得超型咪.之後去返ckk屋企拍送貨廣告,同"姐姐來啦"白痴仔個段,,超好笑..之後6點幾返龜食飯..返到去先之冇飯食..同大鴨一齊去食m記。
分類: 未分類 |