今日是家長日補假,,又放假啦,哈哈,,今日去左neway唱k,,經我三吋不難之舌,,,講服左joey,,成間neway有半間係yyc 嫁,,估唔到會有咁多人,,之後去roller,,我的第二次,,,太好玩啦,,加豪,ckk,我,,,不個人不停地推人落地,,,超好笑,,成身同污濁左,,我自己都仆好幾次,,極好玩呀..唉開心之後就是痛苦,,,未做功課...e+努力中...