今日係放假的最後一日,,,又是聖誕party,哈哈,,今天是我人生第一次遲到(講真的),從未試過咁樣,今日晨早起身(5:
45a
m)去,找ah mi 橙,去pooh家做sushi,做到好晏,8點幾先走,之後飛的返學,不過都是遲左,我們慢慢行,還去幫mabel手,d人好撚賤呀,紅中佢個白板呀ABCD佢個D,我都睇唔過眼,友情的表現,8點9返到學校,心裹有種好似逃學的感覺,係聖誕party好左好多野呀,食到飽晒,今日聖誕收到好多聖誕卡呀,裹邊的內容真是令我飛常高興,多謝送卡比我的人,多謝!!之後玩踩波,真是好好玩,一開波就出線^.^,龜好勁呀你,到決賽,我超多friend屎支持我個組,2人3足,d人好9呀,圍粱靜瑤同我,慘!,如果我一個人一組你地全部都死得,不過算啦,idy成個大家姐咁^^指導大家,真是好老喔,hehe,,今日真是好開心哦,希望下年能和你一起過吧!
我是不會讓你成為局外人的,我們搞小圈子囉^^是不是好辦法呢!其實miss chow幾好嫁,做得不錯,聖誕有咩做好呢,,比d意見啦!
分類: 未分類 |