好耐冇打啦,,,,,,,,今日再打返,,,希望大家多多支持,,就黎聖誕啦,,距離放假仲有4日咋,,不過假期中有成一半都是補課,傷心,,今日去左睇女排比賽,,,打得不錯吧,,你的表現很好,,,心口冇事嗎,,hehe^^,,,,之後去左元朗行街,買野.買左樣野..超靚,,,i LOVE it,,不過今日找不到隻貓呀,,今天還認識啦一位新朋友哦!識你以來第一次和你出街,,幾開心下^^