今日幾好訓呀~訓到10點幾..睇返之前拍果d片,,幾好笑嫁^.^之後食飯,食完就換衫返學校去聽"更佳空氣質數"言討會,,諗住出門之際,呀橙打黎叫我出門,話係學校好悶...我知冇左係好悶嫁啦,,哈哈,我是一個重要不可決小的人,果個"更佳空氣質數"言討會,都幾悶下嫁...d人個個係到度聽歌,食野好唔尊重講者嫁ma,下次唔好啦,,原本今天是假期的要我地返學,今天就始完結啦!