今日好悶呀...唉..上堂又悶...數學個個星期都要補課,,真是好xyz呀...今天又要...補完又去練波...好 唔想練波呀,,,子飛唔好唔開心啦,,我同你身同感受嫁~~~希望聽日會快樂地過一天吧!!
愛體勇敢點吧,,我相信你行的!!加油!!
冇人要你我要呀...哈哈!!