今日同呀芬玩包剪拳,,,我輸到狗彩呀...仲輸左兩把...第一把打到我好痛呀,好在冇腫到,第二把細細力都好d^.^日日都同呀mi反臉,,次次都唔係真嫁......數學今日又留底做數啦.做完之後同呀橙上左7/f找唐桂康,借毛筆,墨寶..寫書法,,,我地寫得超"靚"呀,寫完就返龜啦!!死火啦,,聽日唔多想練波...日日都幾多功課做,,做死我肥鄧啦!!!
極期代星期6的來臨喔!希望快到啦!!