今日7點半就出去唱k啦..有鍾子,ckk,橙.mi,zi.卜卜翠,大寶and我,,我地分開唱,4個人一間,幾好玩呀^^,唱完就去影貼紙相,第一次影個陣,鏡都冇得上,,影第二次我幾醒木呀,狂搶鏡,,張張都有我,,仲有大頭..如來神掌,,哈哈哈哈哈哈!!,,之後去踩roller,我地男仔冇踩,得女仔踩,超好笑,,係咁仆底,,踩到2點幾我同鍾子就返佢屋企,,拿錢換衫,,走個陣,,佢唔記得拿底褲呀,,跑返去拿,好在跑得夠快,講到班小巴,,之後去到屯門市中心,,同奎廷一齊去,友愛體育館,勁偏僻呀,,找死我啦,超多勁人呀(盧幹庭呀~董玉娣呀),,練到7:00pm換衫走人啦,我隻腳大分攰喔,,同飛子一齊返天水圍,,返到去同橙,zi去食野,仲上左去天逸天台談天,,談完回家啦!!
分類: 未分類 |