今日是重陽節的前夕,,我如常上學,,今日上堂過得幾開心呀,,有講有笑,你地想見我細佬,等有機會先啦,哈哈,放學之後,又要英文oral考試啦,,考之前我超緊張,隻手超級"冷凍之手"又回來,好在入到去都冇咩野,,安全地出返來,,,今日又好多功課做呀,,,慘慘慘慘慘慘!!聽日點算好呢??我等你的消息喔!預祝大家重陽節快樂!我真是不明你的想法喔!希望你能解釋給我聽吧!!