手先要同大家講"sorry"先,,,咁耐都冇打blog,,,因為我努力溫書,,唔得閒打呀,,,我e+都係抽小小時間出黎打咋,,今日好攰呀,,,練左幾個鍾波呀,,,,練完波走個陣,見到暑期訓練班個呀sir,,,一見到佢佢就冇著富 ,,我地就撩佢陰,,,,哈哈哈哈,,1:XX出門個陣見到橙,同呀zi wo,,係車里子,之後去左屯門ma頭拿波衫,成件藍精靈咁,,做衫個間野就是好seven呀,,什麼都搞錯晒,之後去買左個芒果刨冰食,,又大又正,人生第一次食咋,不說咁多啦,,,同中子打war3啦,886!
分類: 未分類 |