十幾日沒有打plog啦,,電腦壞左,不想的.,原諒我吧!今日教師發展日放假真開心呀,,一朝早8:xx就出去元朗唱k,,GreenBox裝修Wo,搞到好似Newy咁,,今次87room,,I Love 唱k^^好正呀!唱到11點咋,之前唱到11點半嫁wo,有冇有搞錯呀,之後去踩Roller,有超多人玩,,,太多啦數唔晒(10個人以上)初初玩就難,,玩玩下就ok啦,,仲要未仆倒過,,幾勁呀,,玩火車卡...捉e恩...新手唔夠人玩,,,我遲d一定勁過你地嫁,,睇住黎啦,放長雙眼等啦,,玩到1:XX就走,,出發去篤波(英式桌球),,,又是好過癮,,篤左兩個幾鍾,,做咩咁快回家呀?3人就去食雲吞河,雲吞河.雲吞河,,,不錯d雲吞,,哈哈,,好耐冇食啦,,有冇搞錯人食雲吞河,緊係食雲吞,,,竟然比晒我wo,,真奇怪喔,,,大個做咩好啦,,,我一定要認真想想啦,,都大個仔啦,,,,遲d去做kfc先睇下請唔請我,,,一齊去吧,,,調位調到我想死呀,,,日日悶到西口西臉,,,都是唔講啦,,講起就火,,考試成績都中等,,,下次一起努力,,,沒錯我們的感情進步啦不小喔,,,死啦e日發覺自己成日講"媽的",,,我真是苦命,,一波未停一波又起,慘呀,,,估唔到你會生bb呀....買大送細...晚啦不多說啦,,早點訓吧..安!
分類: 未分類 |