im_FitTang : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
友誼就是好可貴喔
我 的 資 料

暱稱: ♥肥鄧♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
2008-03-21
2007-12-20
2007-12-16
2007-11-19
2007-11-18
日 誌 分 類
全部 (21)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 21
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 618
RSS Feed
2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天
2007-11-12 愉快

十幾日沒有打plog啦,,電腦壞左,不想的.,原諒我吧!今日教師發展日放假真開心呀,,一朝早8:xx就出去元朗唱k,,GreenBox裝修Wo,搞到好似Newy咁,,今次87room,,I Love 唱k^^好正呀!唱到11點咋,之前唱到11點半嫁wo,有冇有搞錯呀,之後去踩Roller,有超多人玩,,,太多啦數唔晒(10個人以上)初初玩就難,,玩玩下就ok啦,,仲要未仆倒過,,幾勁呀,,玩火車卡...捉e恩...新手唔夠人玩,,,我遲d一定勁過你地嫁,,睇住黎啦,放長雙眼等啦,,玩到1:XX就走,,出發去篤波(英式桌球),,,又是好過癮,,篤左兩個幾鍾,,做咩咁快回家呀?3人就去食雲吞河,雲吞河.雲吞河,,,不錯d雲吞,,哈哈,,好耐冇食啦,,有冇搞錯人食雲吞河,緊係食雲吞,,,竟然比晒我wo,,真奇怪喔,,,大個做咩好啦,,,我一定要認真想想啦,,都大個仔啦,,,,遲d去做kfc先睇下請唔請我,,,一齊去吧,,,調位調到我想死呀,,,日日悶到西口西臉,,,都是唔講啦,,講起就火,,考試成績都中等,,,下次一起努力,,,沒錯我們的感情進步啦不小喔,,,死啦e日發覺自己成日講"媽的",,,我真是苦命,,一波未停一波又起,慘呀,,,估唔到你會生bb呀....買大送細...晚啦不多說啦,,早點訓吧..安!


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 im_FitTang 的日誌)


橙babi 於 2007-11-12 10:26 PM 發表:
-0-很趕嗎你?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]