唉...今日成個上午d堂都悶到痴肺,,,中屎,,通3,,,英文,,,下午就好好多啦,,,e+成日都龜龜,,同肥妹號玩,,上堂都冇咁悶啦,,,見你上堂都幾開心wo,,你應該色應左啦,,希望不會忘記我吧,,,你大可放心吧,,有我的一天,,這種事是永遠不會發生的,,,,本來以為今日是星期一唔洗練波,,點知原來是星期2,,,mi,mabel,祝你們早日康復,,見到你地就心都痛晒啦,,好攰呀~不多講啦,,功課又未做完!下星期一再接再黎吧!!