SbA SBA sBa sbA sBA Sba........The jig is up
無
我返黎喇=]
請盡情愛我la=] (偷笑中)
20/9:
放學同一個中小學同學邊傾邊返屋企
對話 →
我:小學走左好多老師wo~得幾個返係到~其他都是新老師~知5知咩事
同學:嗯,好似話下年間小學汁笠wo
我:噢!老師走係先兆-3-
心林(咁又係呀!佢邊夠對面間野爭學生丫)
講下講下同學己到自己家了~所以又得返我一個人行返屋企
我林左好多野呢-3-"
21/9:
放學係D111 des室到呀7-3-等到6點呀7練完波返黎~仲要整件參賽作品
其實我都有份參賽--+但因裝5到燈冇法參賽-v-
去到8點幾先走人--"
返到黎差5多 8黠9
今日返學-放學~心情5錯la叫做--
放學同呀wing去影校服相佢話影到好影衰wo--+
果間野係樣衰d架la!我都衰左係果間野手上-v-以後5去果間野影
之後我去左商務睇下有咩新書順便c d野= =+
返到家又5點lu
食晚飯時笑到我差d噴飯
呀爸與呀妹對話↓
妹玩緊電腦
爸:你整到部腦中毒我係你屎忽加毒
差d令我噴飯-﹏-