呵呵~今日放學之後去左打羽毛球,,今日冇咩功課做,,只係要畫畫炸,,好快就畫完喇!!今日上堂又訓左,,because個老師講野好鬼悶,,今日都冇咩野好講,講黎講去都係個d,,上科學堂個時真係悶死,,都冇得玩,,好想點本生燈呀,,呵呵....好快就生日喇,,諗住去唱K嫁,,不過得好少人去,,而家唔想去喇,,叫d小學同學去,,佢地又話去海洋公園,,冇人同我去唱k,,嗚....真係可憐