今日唔洗留係學校做壁報呀,,之後就去左[大家樂]食野,食完之後就去鄭永芝等慧姐放學,等等下比老師罵,痴線嫁!!等慧姐既途中,見到蘇俊銘,佢樣左(我覺得),等左好耐都見唔到慧姐,之係就走喇,竟然係個時見到佢囉,所以一齊返屋企喇,今日真係無聊!!!!