唔知點解呢個星期成日都喊,,好唔想讀中學呀,,d野好難,,又好大壓力,,而家冇曬心機lu,,點好呀,再係咁唔得嫁bor,,好煩呀!!!!呢排好累,,上堂又冇心機,,食lunch個時,,個飯盒都冇咩食過,,呢幾日又病喎,,好辛苦,,成日都比人罵,冇曬心情,,係學校做壁佈,,個女班長自己話曬事,,好黑人憎,d同學留係道又唔幫手喎,,d人又無喇喇發脾氣喎,,激死人喇,英文老師又教返小學d野喎,,個d HE, SHE,IT...係人都識喇,講講下又罵我地喎,,煩到死,讀中學真係好辛苦,我已經冇咩心機讀書喇!!!不過點都要讀落去,,一定要加油!!!!!
|