今日去左行街,話時話喇,我好耐無出過街lu,牙媽同我去左睇袋,佢話買左袋比我返學,佢叫我買個LV返學,我就覺得唔係幾好喇,最後都無買到,佢話叫我諗下買咩袋先,,之後去左買衫,不過買唔到,因為唔岩我既心水,我牙媽話好個d,我又覺得唔好!!返到屋企就想訓,,因為行到好累!!