| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2010 年 5 月 13 日 星期四  |
| 生活 |
分類: 未分類 |
努力咁返學
努力咁唔走堂
努力咁上堂唔訓教
努力咁上培訓
努力咁控制自己
努力咁令自己更成功
===================
望住自己對脚
返工返得多
企得多..粗晒
我決定要買小腿用品去減佢...
但係都係要努力咁返工
因為六月有父親節呀..haha
父親節打算買銀包俾佢..
因為佢而家用緊個個烂左la..
所以我要努力草錢
=====================
努力咁食少d野..
因為唔可以太肥
同埋要省錢
因為我食都用左一大堆錢
========================
忍住唔買3唔買其他野...........
==========================
我睇返以前d留言 覺得好感動
唔知你地記唔記得你地講過d咩呢...
真係好warm 呀..
如果你譞記得 那麼你有在做嗎?
|
| 發表時間:2010-05-14 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 |
分類: 未分類 |
我真的很辛苦 因為我無法做好自己 明明機會到了 但係我都做唔好 諗返起自己ge表現 我真係好想閙死自己 睡眠不足 所有ge野都係咁差 啊............................ 無啦 以后都冇機......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-05-02 02:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 |
分類: 未分類 |
我係fb度睇左段片 睇完之后好大感触 近來我情緒好敏感 好易因為小事而感動
段片係講個仔對媽咪好差
冇報恩
我同自己講
我大個一定要對媽咪同埋baba好......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-04-29 01:00 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
| 2010-04-25 |
分類: 未分類 |
HAHA...
因為貼viva voce poster
而俾人困左係J座
一層入邊GE三度門都鎖晒
入到LIFT係等LIFT自己停
因為我地冇拎澳大......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-04-25 02:54 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 28 | » |
|