at
呵呵...今日好開心牙^^
竟然等埋我放學=)
之前仲諗住自己走會好悶悶架>.<
點知放之前見到妳...
真係好開心牙keke
同妳行緊個陣好愉快牙xd
企係妳隔離個感覺真係好美好牙!
喺寧靜既環境望住妳真係好好牙 : >
妳真係越黎越吸引啦hehe
I U
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如無意外的話今日係最後一場比賽lu!
回顧返之前d比賽先啦!
第一場對Mike個隊!
最後lose左場比賽!
因為我地真係太hea啦!
其實我地全部犯哂規架!
邊個想開波就開!
想企咩位就企咩位!
雖然lose左!
不過相對HKSSF真係relax好多!
lose都lose得好happy!
第二場對Wong個隊!
當中無哂特別!最後win左!
but符先生賽後discontented球證!
結果係咁同ms chan嘈!
第三場(即今日個場)
對高Ming佢地!
wow...第一局大比數勝出^^
但第二局比佢地win返!
到決勝局!
打到13:13時我開波!
拎住個波真係好緊張架!
但最後連拎two point!
最後個分仲要開ace!
好開心牙^^
最後我地拎亞軍牙xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日volleyball比賽!同Mitch,JJ佢地一隊!
第一場就對Mike佢地lu!
我地無視哂d規則!
鍾意邊個開波就邊個開lu^^
雖然輸左不過好好笑xd
我發現自己最近一得閒就去影相lu...sosad!
前日先去完stanley影!
post d靚靚相上去先=)
本來無諗過會影sunset架...
搞到無bring好多野牙!
唉...慘慘cry
呵呵...好耐無打過blog lu!
講返之前個陸運會啦!
唉...3個finals刀得第四!
真係慘!
分別係100誇「難」,
200米同鐵餅!
唉...月諗月唔抵!
今次係我覺得最好玩既一次!
因為可以不斷影相=)
琴晚好夜先返到屋企!
因上左山頂食飯^^
哇...yummy...
食完又去左遊車河!
我終於明白點解牙爸要買開逢車啦!
真係好爽架keke=>