Issac's blog  
 
                               運氣占卜;)
 




 

 

  at

 
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 Comments
 
最近三個月尚無任何留言
 
 Buddys
 
Bookmarks
 
尚無任何連結
 

 
2009-12-10 08:07 PM
 2009-12-10

分類: 未分類

呵呵...今日好開心牙^^

竟然等埋我放學=)

之前仲諗住自己走會好悶悶架>.<

點知放之前見到妳...

真係好開心牙keke

同妳行緊個陣好愉快牙xd

企係妳隔離個感覺真係好美好牙!

喺寧靜既環境望住妳真係好好牙 : >

妳真係越黎越吸引啦hehe

I  U

 



 
2009-12-07 10:34 PM
 [ 此日誌受密碼保護 ]

分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:生日日期 )


 
2009-11-30 10:21 PM
 volleyball competition

分類: 學校生活

如無意外的話今日係最後一場比賽lu!

回顧返之前d比賽先啦!

第一場對Mike個隊!

最後lose左場比賽!

因為我地真係太hea啦!

其實我地全部犯哂規架!

邊個想開波就開!

想企咩位就企咩位!

雖然lose左!

不過相對HKSSF真係relax好多!

lose都lose得好happy!

第二場對Wong個隊!

當中無哂特別!最後win左!

but符先生賽後discontented球證!

結果係咁同ms chan嘈!

第三場(即今日個場)

對高Ming佢地!

wow...第一局大比數勝出^^

但第二局比佢地win返!

到決勝局!

打到13:13時我開波!

拎住個波真係好緊張架!

但最後連拎two point!

最後個分仲要開ace!

好開心牙^^

最後我地拎亞軍牙xd



 
2009-11-24 08:05 PM
 day trip in stanley

開心 分類: 未分類

今日volleyball比賽!同Mitch,JJ佢地一隊!

第一場就對Mike佢地lu!

我地無視哂d規則!

鍾意邊個開波就邊個開lu^^

雖然輸左不過好好笑xd

我發現自己最近一得閒就去影相lu...sosad!

前日先去完stanley影!

post d靚靚相上去先=)

本來無諗過會影sunset架...

搞到無bring好多野牙!

唉...慘慘cry



 
2009-10-17 01:17 PM
 2009-10-17

愉快 分類: 學校生活

呵呵...好耐無打過blog lu!

講返之前個陸運會啦!

唉...3個finals刀得第四!

真係慘!

分別係100誇「難」,

200米同鐵餅!

唉...月諗月唔抵!

今次係我覺得最好玩既一次!

因為可以不斷影相=)

琴晚好夜先返到屋企!

因上左山頂食飯^^

哇...yummy...

食完又去左遊車河!

我終於明白點解牙爸要買開逢車啦!

真係好爽架keke=>





   
Stat
文章總數: 41
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 722
 
issac0113
 
暱稱: Issac
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
 
 Etry-new
 
 Category
 
全部 (41)
考試的日子 (5)
放假的日子 (1)
試後活動 (1)
學校生活 (8)
未分類 (26)
 
 Achives
Free Tail 2 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com