at
唉...已經連續3日發燒啦!
好想好想快d返學牙!
好驚跟唔上進度牙!
日日留係屋企hea...
又無野做!
搞到要拎住部相機周圍影!
個頭痛到爆牙!
日日幾乎瞓左12個鍾...
但仲係好累咁,無哂力!
把聲沙哂!返學一定唔認得我!
算啦...唔打啦...
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
返左學10日刀未有...
教既嘢已經好深啦!
今日econ講d嘢唔係好明!
雖然整係圍住scarcity講...
不過個concepts真係唔太明!
另外physics講緊motive force!
佢講緊個d clipper-built暫時刀ok既!
希望之後個d刀係啦!
econ班入面個d人全部刀係廢人黎既!
想問人刀無人幫到手!
睇黎今次真係要靠牙sir啦!
聽日MATH又要默生字!
唉...點解F.4同F.3有咁大分別架!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
講返琴日d野啦!
琴日比d老師搞到勁無奈囉!
首先許sir所講既寫真集@@
劉sir所講既通識原來係通通刀要識既簡寫囉- -'
但高sir所指既通識係通通刀唔識=.=#
佢地真係正-v-
之後英文堂ms竟然教我地who,what,when,where,why,how囉...
我地成班刀係到諗...佢係米備錯F.1書牙?
今個星期功課雖然唔多!
但要開始prepare啦!
所以唔可以玩咁耐lu!
sobad ;-(
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
雖然人在學校...但心仍在放假!
到而家仍然好唔慣返學既日子牙!
一開學就有咁多功課!
雖然好辛苦!不過刀要習慣!
如果唔係之後會好慘!
聽日就要上堂啦!
我真係要開始改變心態啦!
前兩日做功課刀做到2點到!
真係好辛苦牙!
本來諗住聽介紹時可以瞓陣!
點知...
唔係坐第一排就係坐最後個排!
瞓唔到!搞到係咁流眼水!
d人以為我cry囉...唔係掛...
3:00開始做壁報!
哇...我地整到好靚牙!
唉...琴日比ms迫左去影相!
仲要貼出黎tim@@
無奈-ing
吹到劉健豪教通識囉@@
許文偉教MATHS xd
ms wong教中文-v-
ms Lam教 ENG=)
潘韻教物理^^
wow...今年d ms編得好好牙!
琴日最後刀係買左D90同支魚眼鏡牙!
比你地睇下部機先啦!
係米好正呢?!(我刀覺架啦^^)
未拆盒之前>
整機身>
講埋支魚眼鏡先!
而支係AF DX Fisheye-NIKKOR 10.5mm f/2.8G ED
佢個變焦做得好好架!
光圈又唔差啵!
琴日一買到機已經好想出去試機啦!
可惜要充電12個鍾!
所以岩岩先出左同dannie試機!
果然不出我所料!
影d相靚到飛起!
當然係靠技術架啦=)