at
今朝返到學校時我個班得20個人!
之前以為佢地唔返tim!
點知原來佢地個個遲到!
跟住體溫申報!
我又要盡班長既責任幫手check啦@@
跟住正式上去考TSA啦!
原來TSA係咁容易架!
題目係「明天」!
之後作左唔洗1個鍾就做哂啦!
如果可以早d走就好啦!
搞到要hea成3個字先可以走!
放學之後去左南華會打保齡!
勁joyful牙 keke=)
呵呵...聽日又約左Jacky佢地游水啦!
真係好想快d到聽日牙!
後日又要排球比賽!
而家根本同放假無分別!
應該話仲enjoy過放假牙=)
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日係一日超平凡既日子!
又唔洗做野又唔洗返學!
原來既舒服又vapid架!
今日係咁諗返考試d野!
真係好驚會輸牙!
佢好似好勁咁牙!
真係好想快d知道成績牙!
好緊張牙!第一次有而個feeling咋!
今日有個人問左我一樣野!
我答完之後竟然感到好pity囉!
唉...唔通連個天刀唔比個機會我?
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日終於完成所有考試啦!
音樂同電腦刀一般般啦!
但中文應該唔錯!
今日放學去左太古搵牙媽食飯!
食大家樂!
佢d巴東牛肉好好味牙!
杯咖啡刀幾好飲!
大家得閒可以去試下架!
之後去左百老匯!
買左部電話同電腦!
加起黎好似用左$15000
mum: thx=)
之後佢返公司我返屋企!
ps.希望中學可以停課啦!!!
今日勁火牙!
無啦啦話時間表有更改!
本來星期一先考既MATHS變左聽日!
真係聽日有IS,english oral,maths!
聽日4:30先走得!
校長:你好cheap牙!
下下刀企係學校立場!
你諗下我地牙!
聽日全部刀要背!
你叫我邊有時間牙?
數學要勁做先得架嘛!
你竟然話驚停課!
無野牙?
數學同is對我最重要架!
你同我編係同一日!
搞錯牙!你去死啦!
鬼唔望聽日就停課牙!
今日可以話lucky or not!
中史d人話ok難!
但lucky我識姐!
無白費兩日既時間=)
但唔好彩既係PTH聆聽部份!
點解d人把sound可以咁尖架?
學校個咪箱真係好差牙!
豈有此理!我死得啦!
係嗃!我想講返琴晚既一件事!
話說琴晚我去左time square食飯!
跟住行左陣!
有個人係我隔離經過,仲叫我!
跟住我望左兩眼!
終於知道係邊個啦!
你地刀估下牙!
無錯!佢就係孔令濤啦!
吹到佢拖住女朋友行lor@@
呵呵...比我捉到正
佢係咁對住我笑lor
莫非佢......