Issac's blog  
 
                               運氣占卜;)
 




 

 

  at

 
 
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 
 Comments
 
最近三個月尚無任何留言
 
 Buddys
 
Bookmarks
 
尚無任何連結
 

 
2009-07-09 09:34 PM
 2009-07-09

分類: 未分類

我好需要冷靜牙!

各位請唔好搵我!

 



 
2009-07-04 11:01 PM
 七百年後

分類: 未分類

(留意下歌詞同畫面牙!)



 
2009-06-30 09:00 PM
 最後一日返學日

愉快 分類: 學校生活

今朝起身探熱!

38.4度!

跟住諗諗下刀係對卷姐!

咁就返左學啦!

返到去有d頭痛!

繼續對卷!

陳倩祈:妳英文輸左比我啦xd

妳今次輸硬啦!!!

lunch諗住去canteen坐下!

跟住見到佢地打籃球!

死火!手痕!

引唔住去左出去打一陣!

第一球就入左啦ya...

不過真係熱得好辛苦牙!

班主任課比人屈機!

無啦啦要出去dance囉@@

跟住我新創左sunwalk...haha

笑到佢地牙!

lucky之前有玩過姐 .\_/.

放學返屋企瞓左陣!

(其實岩岩先起身咋-,-)

起身之後沖左個諒就玩電腦lu!

希望聽日會好返啦=)



 
2009-06-27 09:10 PM
 2009-06-27

分類: 試後活動

補返之前個排球比賽先!

我打後2!

開波好好!

接波好好!

第一場對2D!

佢地比我地抄25:4

ps.而場無接過波!

第二場對6A!

又win!

咁就入左決賽啦!

打3局!

第1局win左!

點知連輸2局!

得亞軍!

學校好唔得lor!

得冠軍先有牌!

勁唔得囉!

 



 
2009-06-25 09:32 AM
 最後一日TSA

分類: 學校生活

琴晚因為太累所以無打!

而家補返先^^

琴日考哂所有tsa啦!

放左學之後同Jacky,Kenny去南華打桌球!

打左一陣就走左lu!

返到屋企瞓左陣!

跟住就同媽媽爸爸係屋企打邊爐!

wow...yummy!

點知9點又太累啦!

所以瞓左lu!

死啦!一陣有個排球比賽tim!

好緊張牙!

一陣返到黎再同大家講牙=)

SallyHui: 唔好咁唔開心啦!

下次要小心識人牙!

正如你所講要從錯誤中學習嘛!

加油牙!我會支持你架=)





   
Stat
文章總數: 41
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 712
 
issac0113
 
暱稱: Issac
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
 
 Etry-new
 
 Category
 
全部 (41)
考試的日子 (5)
放假的日子 (1)
試後活動 (1)
學校生活 (8)
未分類 (26)
 
 Achives
Free Tail 2 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com