|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
Comments |
|
|
|
|
|
Buddys |
|
|
|
|
|
Bookmarks |
|
| |
|
|
2009-07-09 09:34 PM
2009-07-09 |
|
分類: 未分類 |
我好需要冷靜牙!
各位請唔好搵我!
|
|
2009-06-30 09:00 PM
最後一日返學日 |
 |
分類: 學校生活 |
今朝起身探熱!
38.4度!
跟住諗諗下刀係對卷姐!
咁就返左學啦!
返到去有d頭痛!
繼續對卷!
陳倩祈:妳英文輸左比我啦xd
妳今次輸硬啦!!!
lunch諗住去canteen坐下!
跟住見到佢地打籃球!
死火!手痕!
引唔住去左出去打一陣!
第一球就入左啦ya...
不過真係熱得好辛苦牙!
班主任課比人屈機!
無啦啦要出去dance囉@@
跟住我新創左sunwalk...haha
笑到佢地牙!
lucky之前有玩過姐 .\_/.
放學返屋企瞓左陣!
(其實岩岩先起身咋-,-)
起身之後沖左個諒就玩電腦lu!
希望聽日會好返啦=) |
|
2009-06-27 09:10 PM
2009-06-27 |
|
分類: 試後活動 |
補返之前個排球比賽先!
我打後2!
開波好好!
接波好好!
第一場對2D!
佢地比我地抄25:4
ps.而場無接過波!
第二場對6A!
又win!
咁就入左決賽啦!
打3局!
第1局win左!
點知連輸2局!
得亞軍!
學校好唔得lor!
得冠軍先有牌!
勁唔得囉!
|
|
2009-06-25 09:32 AM
最後一日TSA |
|
分類: 學校生活 |
琴晚因為太累所以無打!
而家補返先^^
琴日考哂所有tsa啦!
放左學之後同Jacky,Kenny去南華打桌球!
打左一陣就走左lu!
返到屋企瞓左陣!
跟住就同媽媽爸爸係屋企打邊爐!
wow...yummy!
點知9點又太累啦!
所以瞓左lu!
死啦!一陣有個排球比賽tim!
好緊張牙!
一陣返到黎再同大家講牙=)
SallyHui: 唔好咁唔開心啦!
下次要小心識人牙!
正如你所講要從錯誤中學習嘛!
加油牙!我會支持你架=) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|
|
|
Stat |
文章總數: 41
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 712 |
|
|
|
issac0113 |
暱稱: Issac 性別: 男 國家: 香港 地區: 東區 |
|
|
|
|
|
Etry-new |
|
|
|
|
|
Category |
|
|
|
|
|
Achives |
|
| |