今朝7點起身
仲病緊-3-
跟住訓訓訓
訓到11點幾就去睇e生
打針-3-
跟住番屋企食飯
食完就食藥-3-
CM
今日病病地-3-
唔打咁多喇~
今日係Tiffany生日,過兩日又係Josephine生日
我地今日成班人去晒星際食野
Tina食到d芝士xd
我同Josephine囉d朱古力寫架<3
生日蛋糕∼
Josephine許願∼
Tiffany許願∼
賣單∼
------------------------------
之後同da行番屋企
跟住又撞到x- -
跟住行番屋企∼
CM~
今日去左同怡玩
同佢係水m食完野之後
去演藝既音樂學院
去到係到亂彈野
玩到4點走人
今日冇咩野發生
放左學同condom=]去7仔
跟住去補習~