今日冇咩野放左學之後同comdom去dance~
跟住就補習
補完就番屋企
CM
考完試既第一日
輕鬆晒喇...
-3-
今朝7點幾起身
刷牙 洗臉 食早餐
番學
一番到學校就打鍾-3-
上P.E堂
狂係到跑步- -
---------------------
中午
做習作
做到2點十
沖番學校
又係一番到學校就打鍾喇
------------------------
放學
買野食
補習
今日個補習姐姐遲大到- -
咁咪好囉
唔好黎呀ma
個個都唔中意你
補完
番屋企
--------------------------
今朝十點起左身喇
不過又訓過
訓到十點半又起身
跟住就刷牙 洗臉 食早餐 換3
去補習-3-
補到一點半番屋企
上網
上到5點幾就做功課
做做做
到e加仲做緊-.-
cm
刷牙 洗臉 換3 食早餐
~~~~~~~~
食完飯就沖番學校
同Tina佢地玩
玩玩~~~~~
上堂
~~~~~~~~~~~~~~~
去補習
今日個補習姐姐唔補喇T.T
換左個又串 又樣衰既姐姐
真係慘