冇打blog都差唔多一個月喇
_____________________
今朝12點幾先起身
刷牙 洗臉 食午餐-3-
食食食
食完上網
跟住做左一陣功課
_______________________
我家姐今晚就番去坑洲喇
佢羅埋我部手機去坑洲
我部手機要3個月先番黎-.-
________________________
CM
今朝7點2起身
起左身之後呆左30分鍾
跟住即刻換3
刷牙 洗臉 食早餐
8點出門口
跟住等電梯等左3分鍾先有
跟住入左去
差唔多層層都有人入
6分鍾知後先到ground
跟住就沖番學校
但係遲左到
遲左2分鍾-.-
好嬲-.-
跟住上堂
----------------------------
放學
同羊咩咩+Angela去買野飲
跟住去補習
補到7點5番屋企
完
今朝7點幾起身
刷牙 洗瞼 食早餐
番學
羊咩咩約左我8點1係comebuy等..
但係我遲到
所以佢走左喇
跟住我係comebuy見唔到佢我就走喇
番到學校就打鍾lu~
----------------------------------------------
到放學喇
去補習
補到8點2
去潮館同我呀媽食飯
跟住番屋企喇
CM CM
Senior~
Happy Birthday!!!
今朝較左鬧鍾6點半
起左身之後仲想訓就較到7點
跟住7點起身仲想訓就較到7點5
7點5果陣羊咩咩打黎
同個鬧鍾一樣時間...
跟住我就起身喇
~~~~~~~~~~~
番到去都差唔多打鍾lu
上堂
~~~~~~~~~~~~
到4點8放學
仲諗住今日要dance
點知原來唔洗wo
咁我就打比我呀媽同佢講喇
跟住就去補習
補到7點幾番屋企
番到屋企就上網 上網
一日就係咁過左喇.........
CM~~