好耐冇打blog喇....依加打番喇
今日同囡囡約左係筷m食野..
遲左1分鍾..XD:)
跟住就上左去食野...
食完野就去左佳景溜冰喇......
溜完冰之後去機舖玩左陣
跟住就番屋企喇
今朝7點身...睇電視.../8點去筷m同Cynthia Un食早餐.
食完8點45分..番學校...10點30分同Cynthia Un去行水塘
係水塘影
跟住番屋企換3
去金海山等人跟住去環宇天下參加Helloween Party
JoseFin @o@ 好得意~
去完Helloween Party .................悶-.-
同Cora & June去行街街...........................................
6點35分番屋企