聽日放假la....... 可以訓耐D la, 大婷放學之後, 番屋企換33, 番左大陸lu....." 丟低左細婷係香港, 好在媽咪係到=) ps:老公你要+油呀!!! 唔好比自己繼續病落去呀!! 你講過要照顧我一世架!!
今日係星期五, 聽日就星期六, 要見家長, 但係我呀媽都知左我D成績, 同佢講完, 仲要話到我係咁喊....." 都唔知點解咁易喊, 好唔想到聽日.
今日係星期一, 冇咩野做, 都係上堂咁, 聽到湯丸同大婷同我講呀萍退學-.- 又話佢同呀媽嘈左, 幾日冇番屋企......" 仲有nn要留班. 唔知點解覺得自己呢排好似唔知想點咁...... 唉.................. 好煩..." 煩到我好想死....."