今日1點左右去左海逸豪院, 同我呀姨,文哥哥同我呀媽, 去到見到呀姨D中學同學, 個個都好好人, 有好多之前都見過, 冇見咁耐, 好多都有左bb, 今日見到一個bb好八嚴, 成日都跳黎跳去, 有一個小妹妹好靜同埋好可愛, 仲有一個bb, 個bb好精靈丫~ 隻眼仔好大隻, 個個都抱過佢, 超得意丫~
今日係星期六lu 呀君,大婷,红仔都上左大陸, 得我同zoe同kk係香港, 我就日日都係屋企, 個呀媽又唔比出街 真係頂佢唔順, 成日都係咁, 唉............................
終於考完試, 番埋23號就放聖誕 今年聖誕唔知又會唔會唔比出街, 好想出去過聖誕哦`` 唔知打咩,好悶``