今日又係星期六, 又係屋企........... 就黎悶到死左la, 成日唔比出街, 一個二個整係識叫我溫書, 都唔知點解人地D屋企咁好, 拍拖又唔鬧, 讀唔到又唔鬧, 出夜街又唔鬧, 係我屋企就咩都鬧, 真係克人憎......." ps: 同老公二個月la
今日係星期三, 音樂Miss Wan冇番, 呵呵............. 唔洗考試, 正, 同大婷傾計, 之後都好似冇上堂咁. 宗教, 比我地發現左Miss有bb, 個個係咁問幾多個月, Miss同我地講有5個月la........." haa^^ 之後放學同大婷閃番屋企, 我同佢熱到死左.........."
今日星期二, 朝早都冇咩野, 一樣上堂........." Lunch之後番APL, 酒店d人就好la, 去參觀迪迪尼.....既酒店, 我諗都唔錯....... 唉, 我都想去丫!!!! 今日APL上英文, 悶........... 又訓唔到, 唉................