今日星期一, 又要返學, 悶到我死丫>.< 又累, 我地一早入課室, 臭到死, Lunch之後番黎, 又係臭到死, 冇一個女仔肯番入課室, 之後豬頭上左黎, 做W.S, 英文唔洗上堂.
今日係星期四, 上堂都係咁悶, 電腦做功課, 唔洗上堂,正=) 中文豬頭入作文file, LWL同英文落hall聽講座, 商業上堂, 大半班死曬, 數學做W.S........" 老公: 唔好嬲la, 再嬲唔so你丫!!~