今日係星期三, 音樂成班冇帶笛, 得幾個有帶, 全班比人屌....." 之後電腦又冇帶書, 再之後就豬頭堂, 你唔好再講快D......." 英文睇<跳出我天地>, 聖經miss冇返, 再睇, 仲味睇完......." 之後maths, 落堂睇大婷打波, 我同6小姐同呀君一齊睇, 一唔入就一齊....唉 一入左就....好野 之後就5點幾個時就走.......... 仲有一日, Fanny就生日lo^^
今日係星期一, 眼訓到死, 做咩冇豬流感既個案+呀!!! +左味唔洗番學, 唉........... 一番學又要英文test, 聽日又要數學test, 仲要番APL, 死左................. ps:老公,你好壞壞丫!!! 成日蝦我,.." 搞到我成日扭計計>.< 最衰都係你.........
今日係星期五, 係屋企悶死左, 冇同媽咪打桌球..." 唉.........