而家已經8月8號, 好快就已經到左8月, 好快又到9月開學la, 真係有D唔想返學, 返學冇耐又要測驗, 唉................. 之後唔知幾耐又要見家長, 到左中五, D野一定一頭冇水, 咩都唔識............. 都唔知點好
今日係8月7日(星期五), 今朝一早8點幾比媽咪個電話嘈醒, 叫我去打卓球, 之後冇去, 到左12點幾, 同媽咪,6小姐去食野, 去揾大婷, 上佢屋企, 係細D但係好舒服丫=] 傾計,講番你地3個番大陸點,. 好好笑丫=] hea到5點幾.... 走人........
今日星期二, 又係屋企悶, 天氣真係好熱>.< 係屋企悶左二日......."