今日係星期一, 返到學校派卷, 肥左好多科, 得中文合格=] 英文唔合格lo咩事=[ 唉, 都唔知留定升, 好驚留丫..... 大婷, 希望你都會升到la=] p.s. 係時候我會學識放棄你, 再見..........
今日星期日, 原來我係屋企, 真係好憎D人ga, 個個都係咁, 一個二個扮曬上菜, 個八婆最叻就係一上車就放低曬D野, 但係落車個時又唔記得拿, 扮曬以為記得, 仲要喬埋雙手坐係到同人傾計, 個大男人又成日係屋企, 咩都點我做, 最叻就係係到飲酒, 一飲完就係咁入黎煩住我, 再唔係就係到發脾氣, 唉........... 都唔知點解我要係呢D咁既屋企, 又煩又克人憎又中意點人做野. 真係好想快D死............."
琴日終於考完試, 好開心丫, 食完野同媽咪,小紅上大婷屋企, 佢地上去坐左陣, 之後就走左, 我坐到5點幾走....... 到今日, 自己去左黃埔揾工, 揾工好辛苦........ 我問個間, 佢話要識sell, 我sell都味sell過, 呢間唔請........... 我要努力揾, 死都要係暑假之前揾到丫!!~ +油........." ps: 七喜, 生日大大大快樂!!!~