| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
2009-06-02  |
分類: 未分類 |
今日星期二,
好累既一日,
都係上堂....
英文要做小組討論,
唔識講,
仲要冇端端係到喊,
都唔知點解D大小姐會咁好人,
同佢一組小組討論,
返到課室,
仲要笑笑口咁問我咩事,
克人憎,
到Lunch,
大婷唔舒服,
食左小小野都仲痛,
之後扶佢返左學校,
坐左係到,
大婷痛到喊,
之後上去拿早退紙,
但梁小姐味返,
又同大婷落番去坐,
個大小姐番到黎問咩事,
我冇理佢,
諗唔到佢會扯住我件冷衫問我lo,
勁冇禮貌........
問我野,
又一野拍過黎,
之後知道大婷唔舒服,
個時丫sir仲叫佢上去休息,
佢痛到咁,
跟本就行唔到,
係味痴線ga,
個大小姐仲捉住大婷隻手叫佢上去休息,
仲話陪佢上去,
真係好假lo,個大小姐......
大婷隻腳痛個時,
個大小姐味又係一D都唔理,
整係識問真係好痛丫,
之後就你有你行,
我地有我地行,
如果你真係真心叫佢上去休息丫,
你係大婷個次腳痛都會同我一齊扶佢行la,
會得我一個扶lo.
真係好憎佢........"
扮曬野咁,
又成日話好自己好令女,
真係有D想嘔........
大婷:
唔舒服要休息下la,
知冇......."
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
2009-05-27  |
分類: 未分類 |
今日係星期三,
朝早音樂考試,
好在我一早考左,
之後電腦做功課,
中文做W.S當test,
英文考SBA,
勁驚,
原本得6分中,
點知多左個人係到,
要講8分中,
D時間有多lo,
條友又唔講野,
得我地係到講,
lunch食雲吞,正=)
聖經又test,唔識=(
到maths做W.S.
|
2009-05-26  |
分類: 未分類 |
今日係星期二,
仲累過琴日,
累到成身冇力咁.....
今日都係上堂,
悶到我死,
比miss掉左我坐第二行,
悶到我死左,
個大小姐一聽到miss講,
即刻勁開心,
咩都放曬過去,
佢就係咁同人講野,
我就比佢煩到我死.
APL上英文,
D人咩都唔洗做,
都咁高分,
好唔公平lo,
咩事丫...." |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 23 | »
|