今日星期四, 番學考eg listen, 去左遊魂, 唔知份卷做緊咩........ 突然好掛住D fd, 好耐冇揾佢地la, 呀南,呀新,呀生,海仔,呀月,鈴鈴,juno,彩紅,呀勇同埋仲有好多人. 死人呀生又話得閒一齊出黎玩, 玩都而家都味玩, 哼哼哼, 成日番工................." 見到都要扮唔識. 哈哈^^
今日星期三, 冇野要番學考, 係屋企, 悶到死, 次次我係屋企都好似有好多唔好既野發生, 成日都覺得究竟呢個係味我屋企, 我係屋企個時, 你地一個二個都係家嘈屋閉, 咩事丫??? 有冇人可以話比我聽? 我呢排究竟做緊咩, 同老公成日嘈, 係屋企又要聽你地班仆街嘈, 好煩丫, 放假想靜下, 做下自己野都唔得, 真係好想以後都唔番呢個屋企........"
大婷: 生日快樂丫!!~~ 冇買到禮物........ 對唔住呀...."